ΖΗΤΟΥΜΕ την ουσιαστική ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ των Α.Σ.Σ.Υ. με αναγνώριση ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ______________ διατίθεται Ρολόι Τοίχου - τιμή 10€ ανά τεμάχιο, Καρφίτσα Πέτου - τιμή 2,5€ ανά τεμάχιο και Κούπα - τιμή 5€ ανά τεμάχιο

μην ξεχάσω ...

Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Ένα τριήμερο στο Τσιρίγο

Την Παρασκευή 26 Μαι 2017, το πρωί, ενενήντα ένα συνάδελφοι, μέλη των οικογενειών των και φίλοι του Συλλόγου, κόντρα στους στίχους του ποιητή, που μελοποίησε ο Γιώργος Κατσαρός, ξεκινήσαμε με δύο πούλμαν, αποφασισμένοι και να ... μη "χάσουμε το πλοίο της γραμμής", αλλά και να ... "βρούμε τα Κύθηρα" (Τσιρίγο).
Μετά τις απαραίτητες καθ' οδόν στάσεις και διαδρομή μέσω Κορίνθου, Τρίπολης και Σπάρτης, φθάσαμε το μεσημέρι στην Νεάπολη Βοΐων Λακωνίας για ολιγόωρο ελεύθερο χρόνο και μεσημεριανό φαγητό. Γύρω στις 14:45 ώρα, αναχωρήσαμε με το "F/B ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ" και μετά από διαδρομή μιάμιση περίπου ώρας, με γαλήνια θάλασσα, φθάσαμε στο νέο, από το 1996, γραφικό λιμάνι των Κυθήρων, το Διακόφτι, στο μέσο του νησιού.

Αρχίζοντας την περιοδεία μας στο νησί, φτάσαμε για προσκύνημα στην Αγία Μονή, ιστορικό μοναστήρι, σε υψόμετρο 500μ. περίπου, με θέα το ένωμα τριών θαλασσών (Ιόνιο, Μυρτώο και Αιγαίο). Λίγο πριν φθάσουμε στο ξενοδοχείο μας "HOTEL VENARDOS" στην Αγία Πελαγία στα βόρεια του νησιού, σταματήσαμε για καφέ, ίσως στο ωραιότερο από κάθε άποψη χωριό των Κυθήρων, στον Αβλέμωνα. Το βράδυ μετά το δείπνο είχαμε την ευκαιρία να περπατήσουμε τα καλντερίμια της Αγίας Πελαγίας.

Το Σάββατο 27 Μαι 2017, 2η μέρα της εκδρομής, αναχωρήσαμε μαζί με δύο ξεναγούς για τη δυτική πλευρά του νησιού, με πρώτο σταθμό την Ι.Μ. Παναγίας Μυρτιδιώτισσας, ένα από τα σημαντικότερα προσκυνήματα, αφού η εικόνα της Παναγίας είναι το πολυτιμότερο κειμήλιο και η προστάτιδα των Κυθήρων.

Μετά συνεχίσαμε για την Ι.Μ. Αγίας Ελέσας, η οποία μαρτύρησε σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών από τον ίδιο της τον πατέρα, για να καταλήξουμε στο ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ, όπου ο Διοικητής του Υποπλοίαρχος Εμμ. Αμπλιανίτης, γιός του συναδέλφου της 10ης σειράς ΣΥΔ και Κοσμήτορα του ΣΑΣΥΔΑ Ασμχου (ΥΥΠ)ε.α. Φώτ. Αμπλιανίτη, μας καλωσόρισε θερμά μαζί με το υπόλοιπο προσωπικό της Μονάδας. Κατά τη διάρκεια της εθιμοτυπικής επίσκεψη, ενημερωθήκαμε για την αποστολή του Ναυτικού Κλιμακίου και μετά τις φιλοφρονήσεις ανταλλάξαμε αναμνηστικές πλακέτες.

Το μεσημέρι, σταθήκαμε στην περιοχή Λιβάδι για ξεκούραση-ψώνια και φαγητό στην περιοχή Κάτω Λιβάδι

Το απόγευμα, περάσαμε  από το Κατούνι με την από την Αγγλοκρατία του 1822 εκατό και πλέον μέτρων πέτρινη γέφυρα που συνδέει δύο χωριά, για να καταλήξουμε στη Χώρα - πρωτεύουσα του νησιού – με το Λαογραφικό Μουσείο και το Ενετικό κάστρο-φρούριο, από όπου η θέα προς Καψάλι (πανέμορφος παραθαλάσσιος τουριστικός προορισμός), βραχονησίδα Χύτρα, Αντικύθηρα και Κρήτη, είναι εκπληκτική, απαράμιλλη και σπάνιας ομορφιάς. Περίπατος στα γραφικά στενάκια για καφέ και ψώνια και επιστροφή στο ξενοδοχείο για ολιγόωρη ξεκούραση, όπου το δείπνο μας συνδυάσθηκε με μουσικοχορευτική βραδιά που ενθουσίασε τα μέλη μας.

Το πρωί της 3ης και τελευταίας ημέρας 28 Μαι 2017, περάσαμε από το κεφαλοχώρι Ποταμός, προσκυνήσαμε στον Ι.Ν. Αγίων Θεοδώρων, πολιούχο του νησιού, που μόνασε τον 10ο αιώνα προερχόμενος από την Κορώνη Μεσσηνίας και στη συνέχεια βρεθήκαμε στο πλέον καταπράσινο χωριό του νησιού, τον Μυλοπόταμο, με πολλά νερά, δένδρα και το φημισμένο καταρράκτη της Φόνισσας. Στην πλατεία του χωριού πήραμε φαγητό και καφέ και μετά  αναχωρήσαμε για το λιμάνι, παίρνοντας αντίθετα το δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα, αργά το βράδυ.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι άλλη μια κοινωνική συνάντηση των μελών και φίλων του Συλλόγου, για σύσφιξη σχέσεων, ήταν επιτυχημένη.

Θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσουμε θερμά:

- Το ΓΕΝ που μας επέτρεψε να επισκεφθούμε εθιμοτυπικά την εκεί Υπηρεσία του.
- Τον Διοικητή και το προσωπικό του ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ για την υποδοχή και τη φιλοξενία των εκδρομέων.
- Το προσωπικό του ξενοδοχείου για τη μεγάλη και ακούραστη εξυπηρέτηση.
- Τις ξεναγούς μας κυρίες Βασιλική Κουκούλη και Ειρήνη Βενέρη για την εμπεριστατωμένη, ανθρώπινη και συγκινητική ξενάγηση.