Το σχέδιο νόμου
"Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας" που υποβλήθηκε προς
δημόσια διαβούλευση από το ΥΠΕΘΑ, καταστρώνεται σε τρεις βασικού άξονες, πρώτον
στη ρύθμιση βασικών αναγκών οργάνωσης και δομής των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ),
δεύτερον στη ρύθμιση ζητημάτων ασφάλειας και εξοπλιστικής επάρκειας των ΕΔ και
τρίτον στη βελτίωση σημαντικού αριθμού ρυθμίσεων σταδιοδρομικής φύσεως,
ιεραρχίας, εξέλιξης και υπηρεσιακής αξιοποίησης στελεχών των ΕΔ.
Οι διατάξεις που αφορούν τα μέλη του
Συλλόγου μας, κατά βάση τα εν ενεργεία μέλη, καθώς και οι γενικές θέσεις μας
επί των διαλαμβανομένων σε αυτές, είναι οι ακόλουθες (εξέταση κατ' άρθρο):
KEΦΑΛΑΙΟ
Α´ - ΣΧΟΛΗ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (Σ.Υ.Α.)
ΣΧΟΛΙΑ
ΣΑΣΥΔΑ: Το πρώτο κεφάλαιο του
νόμου, περιλαμβάνει τέσσερα άρθρα (1-4) με τα οποία ρυθμίζεται η ενοποίηση των
τριών Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) της Πολεμικής
Αεροπορίας (ΠΑ) σε μία ενιαία Σχολή Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΥΑ). Όπως
αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση, με τη ρύθμιση αυτή, επιχειρείτε η αναβάθμιση
της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους Υπαξιωματικούς της ΠΑ και ταυτόχρονα η
εξοικονόμηση προσωπικού και υλικών καθώς και οικονομικών πόρων.
ΑΡΘΡΟ
1: Ίδρυση – Αποστολή
"1. Ιδρύεται
Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών Αεροπορίας (Σ.Υ.Α.), η οποία έχει ως αποστολή
να παράγει, μετά από κατάλληλη εκπαίδευση, άνδρες και γυναίκες μονίμους
υπαξιωματικούς της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ), με άρτια στρατιωτική αγωγή και
επαγγελματική κατάρτιση, για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών του ως άνω
κλάδου των Ενόπλων Δυνάμεων."
ΑΠΟΨΗ
ΣΑΣΥΔΑ: Σε ότι αφορά την ονομασία, θεωρούμαι ότι θα πρέπει, ενδεικτικά να
αναφέρεται και η ακαδημαϊκή εκπαίδευση ή η ακαδημαϊκή "ιδιότητα" της Σχολής
(κάτι ανάλογο υιοθετήθηκε για τις "Ακαδημίες" Εμπορικού Ναυτικού).
Για το Σύλλογό μας, αποτελεί μείζον θέμα συζήτησης με τους Συλλόγους των λοιπών
Σχολών (ΣΑΙΡ – ΣΑΣ).
ΑΡΘΡΟ 2
: Εκπαίδευση
"1. Στους
σπουδαστές της Σ.Υ.Α. παρέχεται ακαδημαϊκή, στρατιωτική και πρακτική
εκπαίδευση.
2. Στη Σ.Υ.Α.
λειτουργούν οι ακόλουθες κατευθύνσεις, που θα περιλαμβάνουν τις συναφείς με
αυτές ειδικότητες:
α) Κατεύθυνση Τεχνολογικής
Υποστήριξης.
β)
Κατεύθυνση Επιχειρησιακής Υποστήριξης.
γ) Κατεύθυνση Διοικητικής και Εφοδιαστικής Υποστήριξης."
ΑΠΟΨΗ
ΣΑΣΥΔΑ: Στην παρ.1 να προστεθεί η πτητική εκπαίδευση που έχει άμεση σχέση με
την ειδικότητα των Ραδιοναυτίλων και στην παρ.2γ να προστεθεί η οικονομική
υποστήριξη, καθόσον η ειδικότητα Ταμειακού, προφανώς, θα εξακολουθήσει να
υφίσταται, έτσι ώστε το άρθρο να διαμορφωθεί ως εξής:
"1. Στους σπουδαστές της Σ.Υ.Α. παρέχεται ακαδημαϊκή,
στρατιωτική, πρακτική και πτητική εκπαίδευση.
2. Στη Σ.Υ.Α. λειτουργούν οι ακόλουθες κατευθύνσεις, που θα περιλαμβάνουν
τις συναφείς με αυτές ειδικότητες:
α) Κατεύθυνση
Τεχνολογικής Υποστήριξης.
β) Κατεύθυνση Επιχειρησιακής Υποστήριξης.
γ) Κατεύθυνση
Διοικητικής, Οικονομικής και Εφοδιαστικής Υποστήριξης."
ΑΡΘΡΟ 3: Υπαγωγή
– Έδρα – Διάρκεια εκπαίδευσης
"1. Η Σ.Υ.Α.
είναι Ανώτερη Στρατιωτική Σχολή Υπαξιωματικών, ανήκει στην ανώτερη βαθμίδα της
τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και υπάγεται στη Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης. Οι
σπουδαστές της Σχολής εισέρχονται σε αυτήν κατόπιν πανελληνίων εξετάσεων που διοργανώνει
το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την εισαγωγή των σπουδαστών
στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τα καθοριζόμενα στην παράγραφο 3 του
άρθρου 11 του ν.1911/1990 (Α´ 166).
2. Έδρα της
Σχολής ορίζεται η αεροπορική βάση της Δεκέλειας. Κατόπιν σχετικής απόφασης του
Ανώτατου Αεροπορικού Συμβουλίου, η εκπαίδευση μιας εκ των κατευθύνσεων ή μέρος
της εκπαίδευσης ορισμένων εκ των ειδικοτήτων,
δύναται να παρέχεται και σε
εγκαταστάσεις άλλης μονάδας ή εκπαιδευτικού κέντρου της ΠΑ.
3. Η
διάρκεια της εκπαίδευσης στη Σχολή είναι τριετής. Οι σπουδαστές που αποφοιτούν
ευδοκίμως ονομάζονται Σμηνίες της αντίστοιχης κατεύθυνσης - ειδικότητας."
ΑΠΟΨΗ ΣΑΣΥΔΑ: Στην παρ.3 ο βαθμός αποφοίτησης των σπουδαστών,
θα πρέπει να είναι αυτός του Επισμηνίας και όχι του Σμηνία που προτείνεται. Δεν
νοείται αναβάθμιση της Σχολής, βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, επιμήκυνση
του χρόνου σπουδών, χωρίς την ιεραρχική αναρρίχηση του βαθμού αποφοίτησης των
σπουδαστών. Βεβαίως, αυτή η αναβάθμιση θα πρέπει να συμπεριλάβει, σε άλλο
νομοσχέδιο και την τροποποίηση του καταληκτικού βαθμού των αποφοίτων, σε
Σμηνάρχου, αντί Αντισμηνάρχου που ισχύει σήμερα, καθώς επίσης και του
Ταξιάρχου, σε όσους καθίστανται πτυχιούχοι Σχολών ΑΕΙ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ´
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ
ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΩΜΑΤΑ
ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣΥΔΑ:
Το
τέταρτο κεφάλαιο του νόμου, περιλαμβάνει δεκατέσσερα άρθρα (17-30) με τα οποία
ρυθμίζονται ζητήματα σταδιοδρομικής φύσεως, υπηρεσιακής εξέλιξης, μετατάξεων,
μεταθέσεων, ιεραρχίας και υπηρεσιακής αξιοποίησης κατηγοριών στρατιωτικού
προσωπικού των ΕΔ, με σκοπό τη βέλτιστη διαχείριση του προσωπικού αυτού για την
κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των ΕΔ.
ΑΡΘΡΟ
18: Τροποποίηση διατάξεων
σταδιοδρομικής φύσης του ν.3883/2010 (Α' 167)
ΣΧΟΛΙΑ
ΣΑΣΥΔΑ: Με το άρθρο αυτό,
όπως αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση, τροποποιούνται μια σειρά από άρθρα του
ν.3883/2010, με σκοπό τη θεραπεία ορισμένων ελλείψεων και αδυναμιών στην
εσωτερική λειτουργία των ΕΔ.
Ειδικότερα
και σε ότι αφορά τους αποφοίτους της Σχολής μας (εξέταση ανά παράγραφο):
"2. Στο άρθρο 3 του ν.
3883/2010 (Α΄ 167), προστίθεται νέα παράγραφος 5, ως εξής:
«Αξιωματικοί
Ειδικοτήτων του Σώματος Τεχνικής Υποστήριξης, του Σώματος Ραδιοναυτίλων και του
Σώματος Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ δύνανται να αλλάζουν την κατεχόμενη
ειδικότητα και να λαμβάνουν την ειδικότητα Έρευνας-Πληροφορικής του Σώματος
Τεχνικής Υποστήριξης. Με τη λήψη της νέας ειδικότητας οι Αξιωματικοί των
Σωμάτων Ραδιοναυτίλων και Υπηρεσιών Υποστήριξης μετατάσσονται στο Σώμα Τεχνικής
Υποστήριξης. Με προεδρικό διάταγμα, το οποίο εκδίδεται ύστερα από πρόταση του
Υπουργού Εθνικής Άμυνας, καθορίζονται οι προϋποθέσεις αλλαγής της ειδικότητας
και μετάταξης στο Σώμα Τεχνικής Υποστήριξης και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια
σχετικά με τη στελέχωσή του.» "
ΑΠΟΨΗ
ΣΑΣΥΔΑ: Με την παρ.2, καθορίζεται η δυνατότητα αλλαγής της ειδικότητας την
οποία κατέχουν αξιωματικοί προέλευσης ΑΣΣΥ και ένταξής τους στην ειδικότητα
Έρευνας-Πληροφορικής, με παράλληλη μετάταξή τους στο Σώμα Τεχνικής Υποστήριξης.
Ο
Σύλλογός μας, θεωρεί θετική τη ρύθμιση.
"3. H παράγραφος
2 του άρθρου 9 του ν.3883/2010 (Α´ 167) αντικαθίσταται ως εξής :
«ΕΜΘ
που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον πέντε έτη πραγματικής υπηρεσίας και Επαγγελματίες
Οπλίτες (ΕΠ.ΟΠ.) που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη πραγματικής
υπηρεσίας από την κατάταξή τους ως ΕΠ.ΟΠ. και έχουν πτυχίο ανώτατης
εκπαίδευσης, πανεπιστημιακού ή τεχνολογικού τομέα ή ισότιμο αναγνωρισμένο τίτλο
σπουδών αλλοδαπής, μπορούν να μετατάσσονται στο Σώμα Μονίμων Υπαξιωματικών, με
ειδικότητα που προσιδιάζει στον τίτλο σπουδών τους, προς κάλυψη κενών οργανικών
θέσεων του βαθμού τον οποίον φέρουν, με απόφαση του οικείου κατά κλάδο Ανωτάτου
Συμβουλίου, ως πληρούντες τα κριτήρια του άρθρου 12 του παρόντος νόμου.» "
ΑΠΟΨΗ
ΣΑΣΥΔΑ: Με την παρ.3, επεκτείνεται η δυνατότητα μετάταξης στο Σώμα των Μονίμων
Υπαξιωματικών, σε Εθελοντές Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) και στην κατηγορία των
Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠΟΠ), εφόσον έχουν πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης,
πανεπιστημιακού ή τεχνολογικού τομέα, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Ο
Σύλλογός μας θεωρεί πως είναι μια διάταξη που σαφώς δεν λειτουργεί υπέρ των
αποφοίτων ΑΣΣΥ. Η εφαρμογή της θα πρέπει να τύχει ιδιαίτερης προσοχής.
" 18. Η παράγραφος
13 του άρθρου 36 του ν.3883/2010 (Α΄ 167) αντικαθίσταται ως εξής:
«Ανεξάρτητα από την ημερομηνία κτήσης του βαθμού:
α. Οι
Αξιωματικοί Όπλων του ΣΞ, οι Μάχιμοι και Μηχανικοί του ΠΝ και οι ιπτάμενοι της
ΠΑ είναι αρχαιότεροι των λοιπών ομοιοβάθμων τους Αξιωματικών και των τριών
Κλάδων των ΕΔ και των ΚΣ.
β. Οι
Αξιωματικοί Μάχιμοι του ΠΝ είναι αρχαιότεροι των ομοιοβάθμων τους Μηχανικών
Αξιωματικών ΠΝ, που ονομάσθηκαν το ίδιο έτος αξιωματικοί.
γ. Οι Αξιωματικοί της περίπτωσης (5) της παραγράφου β´ του άρθρου 2 του
παρόντος νόμου είναι νεότεροι των λοιπών ομοιοβάθμων τους, που προέρχονται από
ΑΣΕΙ.
δ. Οι μόνιμοι εξ εφεδρείας Αξιωματικοί είναι νεότεροι όλων των
υπηρετούντων ομοιοβάθμων τους, μονίμων εν ενεργεία Αξιωματικών, η δε μεταξύ
τους αρχαιότητα καθορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.
ε. Οι Αξιωματικοί που τίθενται ΕΟΘ είναι
νεότεροι όλων των ομοιοβάθμων τους, της αντίστοιχης κατηγορίας και προέλευσης,
όπως αυτές καθορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 καθώς και του
παρόντος άρθρου.» "
ΑΠΟΨΗ ΣΑΣΥΔΑ:
Με την παρ.18γ, επανακαθορίζεται η αρχαιότητα των αξιωματικών της περίπτωσης
(5) της παρ. β' του άρθρου 2 του ν.3883/2010 (μονιμοποιηθέντες εθελοντές του
ν.δ. 445/1974 και του ν.705/1977) σε βάρος όμως των αξιωματικών προελεύσεως
ΑΣΣΥ, αφού, σύμφωνα με τη διατύπωση της διάταξης, θα είναι μόνο νεότεροι των
λοιπών ομοιοβάθμων τους που προέρχονται από τα ΑΣΕΙ και όχι και των
προερχομένων από τις ΑΣΣΥ, που ίσχυε μέχρι σήμερα. Ανατρέπεται ουσιαστικά, κάτι
που ίσχυε από την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας των ΑΣΣΥ, δηλαδή το προβάδισμα
(αρχαιότητα) των αποφοίτων των Σχολών μας, έναντι των δύο άλλων προαναφερθέντων
κατηγοριών, έρχεται δε σε ευθεία αντίθεση με την επιχειρούμενη αναβάθμιση (ως
άρθρα 1-4 του παρόντος) των ΑΣΣΥ.
Απαιτείται
άμεση άρση της διάταξης ή την προσθήκη ανάλογης φράσεως ώστε η τελική μορφή της
παρ.18γ να διαμορφωθεί ως εξής:
" γ.
Οι αξιωματικοί της περίπτωσης (5) της παραγράφου β' του άρθρου 2 του παρόντος
νόμου είναι νεότεροι των λοιπών ομοιοβάθμων τους, που προέρχονται από ΑΣΕΙ και
ΑΣΣΥ. "
" 21. Η παράγραφος
2 του άρθρου 37 του ν.3883/2010 (Α΄ 167), αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Για τους
Αξιωματικούς ΠΝ, ΠΑ και ΚΣ τηρείται ιδιαίτερη επετηρίδα για κάθε ειδικότητα.
Κατ’ εξαίρεση, για τους Αξιωματικούς ΠΝ και ΠΑ, που προέρχονται από την
κατηγορία της περίπτωσης (5) της παραγράφου β´ του άρθρου 2 τηρείται ιδιαίτερη
επετηρίδα για κάθε ειδικότητα, στην οποία εγγράφονται βάσει της ημερομηνίας
προαγωγής τους σε βαθμό Αξιωματικού. Ειδικότερα για τους Αξιωματικούς των
Σωμάτων Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ, τηρείται
ιδιαίτερη επετηρίδα, ανάλογα με την προέλευσή τους (απόφοιτοι ΑΣΣΥ –
μονιμοποιηθέντες εθελοντές του ν.δ.445/1974) για κάθε ειδικότητα,
στην οποία εγγράφονται βάσει της ημερομηνίας προαγωγής τους σε βαθμό
Αξιωματικού.» "
ΑΠΟΨΗ
ΣΑΣΥΔΑ: Με την παρ.21, καθορίζεται ιδιαίτερη επετηρίδα για τους Αξιωματικούς της
περίπτωσης (5) της παρ. β' του άρθρου 2 του ν.3883/2010 (μονιμοποιηθέντες
εθελοντές του ν.δ. 445/1974 και του ν.705/1977). Η διατύπωση της διάταξης,
"στοχεύει" στον επανακαθορισμό των επετηρίδων, με βάση την προέλευση,
άρα θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι ευρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση.
Η ουσία
όμως της διάταξης, "κρύβεται" στην παρ.5 του άρθρου 46 του παρόντος
σχεδίου νόμου, που αναφέρεται στον καθορισμό του αριθμού των οργανικών θέσεων
που θα κατανεμηθούν (με Υπουργική Απόφαση), στους προερχόμενους από την
κατηγορία των μονιμοποιηθέντων εθελοντών του ν.δ.445/1974.
( 5. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας
που δεν δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζεται ο αριθμός
οργανικών θέσεων που κατανέμεται στους προερχόμενους από την κατηγορία των
μονιμοποιηθέντων εθελοντών του ν.δ.445/1974 (Α´ 160) αξιωματικούς των Σωμάτων
Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ, από το σύνολο των
νομοθετημένων οργανικών θέσεων των αξιωματικών των Σωμάτων αυτών. )
Μείζον
θέμα που απαιτείται η ιδιαίτερη παρακολούθησή του, κατά την έκδοση της
Υπουργικής Απόφασης.
ΑΡΘΡΑ
20-21: Μετατάξεις στο Σώμα Στρατιωτικών Ιερέων των Ενόπλων Δυνάμεων -
Κατάταξη στο Σώμα Στρατιωτικών Ιερέων
ΣΧΟΛΙΑ
ΣΑΣΥΔΑ: Με τα άρθρα 20 και
21, δίνεται η δυνατότητα μετάταξης Αξιωματικών προελεύσεως ΑΣΕΙ, ΑΣΣΥ και
μονιμοποιηθέντων εθελοντών του
ν.δ.445/74, στο Κοινό Σώμα Στρατιωτικών Ιερέων ως Στρατιωτικοί Ιερείς κατόπιν
αιτήσεώς τους. Με τις ίδιες διατάξεις καθορίζονται οι διαδικασίες και οι
προϋποθέσεις των προαναφερθέντων μετατάξεων.
ΑΠΟΨΗ
ΣΑΣΥΔΑ: Να ενημερωθούν τυχόν ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι.
ΑΡΘΡΟ
25: Μεταθέσεις στρατιωτικού
προσωπικού
ΑΠΟΨΗ
ΣΑΣΥΔΑ: Ορθή μεταχείριση κατηγοριών στρατιωτικού προσωπικού σε θέματα
μεταθέσεων, λόγω των επαυξημένων ηθικών και νομικών υποχρεώσεων που υπέχουν οι
κατηγορίες αυτές στο πλαίσιο των ιδιαίτερων βαρών που αντιμετωπίζουν στο στενό
τους περιβάλλον.
Ο
Σύλλογός μας, θεωρεί θετική τη ρύθμιση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε´
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΑΡΘΡΟ
42: Ακαδημαϊκή συνεργασία Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων με ΑΕΙ
"
Η Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου, η Σχολή Εθνικής Άμυνας και οι Σχολές
Ανώτατης Τεχνικής Εκπαίδευσης του Στρατού Ξηράς του άρθρου 4 του ν. 1394/1983
(Α´ 125) μπορούν να συνάπτουν προγραμματικές συμφωνίες συνεργασίας με
Πανεπιστήμια για τη διοργάνωση κοινών μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών,
σεμιναρίων, ανταλλαγών φοιτητών και για κάθε άλλη συναφή δραστηριότητα. Τα
σχετικά με την πιστοποίηση ή οργάνωση των δραστηριοτήτων αυτών, καθώς και κάθε
άλλη αναγκαία λεπτομέρεια ρυθμίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής
Άμυνας και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
"
ΑΠΟΨΗ
ΣΑΣΥΔΑ: Με το άρθρο αυτό, καθορίζεται η δυνατότητα σύναψης προγραμματικών
συμφωνιών συνεργασίας Σχολών των ΕΔ με τα Πανεπιστήμια για τη διοργάνωση κοινών
μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών, σεμιναρίων, ανταλλαγών φοιτητών και κάθε
άλλη συναφή δραστηριότητα.
Η
διάταξη του νόμου, αναφέρεται σε "Σχολές Ανώτατης Τεχνικής Εκπαίδευσης του
Στρατού Ξηράς", ενώ στην εισηγητική έκθεση, γίνεται μνεία για
επέκταση-εφαρμογή της συγκεκριμένη διάταξης και στις "Ανώτερες Σχολές του
Στρατού Ξηράς".
Ο
Σύλλογός μας, θεωρεί ότι η υπόψη διάταξη θα πρέπει να τύχει εφαρμογής και για
τις ΑΣΣΥ μιας και αυτές ανήκουν στην ανώτερη βαθμίδα της τριτοβάθμιας
εκπαίδευσης.
ΑΡΘΡΟ 46:
Εξουσιοδοτήσεις
Με τις
παραγράφους 1 και 2 του άρθρου, προβλέπεται η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος και
Κοινής Υπουργικής Απόφασης αντίστοιχα. Με την έκδοση των υπόψη διοικητικών
πράξεων (οκτώ μήνες μετά την έναρξη ισχύος του νόμου), καθορίζονται θέματα
οργάνωσης, λειτουργίας, διοίκησης της Σχολής, διδακτικού προσωπικού και
προσωπικού υποστήριξης καθώς και τα επιστημονικά πεδία από τα οποία θα
προέρχονται οι υποψήφιοι για τις κατευθύνσεις της ΣΥΑ ή όπως τελικά θα
ονομασθεί.
Μείζον
θέμα που χρήζει παρακολούθησης – παρέμβασης από όλους μας.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
ο ΣΑΣΥΔΑ θα συνεχίσει να παρακολουθεί
καθημερινά τις ενέργειες της Διοικήσεως, σε ότι αφορά την προώθηση του υπόψη
νομοσχεδίου, θα παρεμβαίνει ουσιαστικά σε συνεργασία με τους άλλου Συλλόγους
Αποφοίτων ΑΣΣΥ, προκειμένου το τελικό αποτέλεσμα να προσεγγίζει τις επιδιώξεις
μας.
Στην προσπάθειά μας αυτή όμως, απαιτείται και
η δική σας συνδρομή, με σχόλια, προτάσεις, επιχειρηματολογία που να συνηγορεί
στην επιτυχή προώθηση των στόχων μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου